Mochila bag - Original

Tijd gevonden om weer een nieuw patroon te maken. Dit patroon wilde ik zelf al heel lang een keer maken.
De bodem is relatief simpel. De zijkant bevat wel een aantal kleurwisselingen.

Bodem:
- 23 toeren
- 8 meerderingen per toer. Laatste toer 16 meerderingen.
- 5 kleuren

Zijkant:
- 62 toeren hoog
- 92 steken breed. 2 x herhalen om aan te sluiten bij bodem.
- grijzen steken zijn knoopsgaten.

Klik op de afbeelding om bij het patroon te komen.

Loop je tegen dingen aan, laat het mij dan even weten. 

Mocht je dit patroon gaan maken, zou ik het leuk vinden om de resultaten te zien in de Mochila by CraftsbyManon facebook pagina. Klik hier om lid te worden!
Veel haakplezier gewenst!

Resultaten
Deze is van mijzelf. Ik heb een deel van patroon aan de bovenkant weggelaten omdat ik hem hoog genoeg vond.

Reacties

  1. The Eight-Wheel Classic - TITIAN Arts
    The eight-wheel classic bicycle is available in microtouch solo titanium six jordan 17 retro on sale sizes. 출장안마 The Bicycle Wheel new air jordan 22 shoes Online is a classic bicycle made Wholesale jordan 13 retro Sale in USA, but there are three variations in

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mochila Bag - Circus