Keycord

Voor mijn werksleutels had ik altijd een gehaakte keycord. Deze was ondertussen wel toe aan vervanging. Lees verder voor het patroon.
Toer 1: 200 lossen. Ketting sluiten.
Toer 2: vaste in elke losse. Toer sluiten
Toer 3: Half stokje in elke vaste. Toer sluiten.
Toer 4: (1 vaste, 1 overslaan, 5 stokjes in de achterste lus, 1 overslaan) herhaal tot het einde van de toer. Sluit de toer en hecht de draden netjes af.


Ik haakte toer 1 en 2 in dezelfde kleur.

Afwerking:
Voordat je de losse ketting gaat sluiten kan je een sleutelring toevoegen. Dit kan ook wanneer je keycord af is. Ik haakte 3 sterren (klik hier voor het patroon) die ik aan mijn keycord bevestigde ter hoogte van de sleutelring.



Dit is dan het eindresultaat:

Veel haakplezier gewenst!

Resultaten:
Mijn tante Nicolien van Nicoliens Tiny Treasures haakte haar Keycord met een mooi kleurverloop katoen.


Reacties

  1. Het is een goed te begrijpen patroon. Zelfs ik heb hem gemaakt en dat wil wat zeggen.
    Bedankt Manon.

    Liefs Nicolien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mochila Bag - Circus